Menu

Content

Breadcrumb

Om os

Vi er kristne i forskellige aldre fra forskellige evangeliske frikirker. Høje og lave - tykke og tynde - danske og udenlandske - vi findes i alle støbninger. Vi kommer primært fra frikirker. En frikirke er blot en kirke, der er fri af staten kontra en statskirke. Samme princip som friskole og en folkeskole. Vi tror på den samme trosbekendelse som folkekirken. Vi tror på hele Bibelen som Guds ord og ønsker ikke at ligge noget til eller tage noget fra. Kort sagt beskriver reformationens 5 hovedpunkter det godt: Skriften alene, Kristus alene, Nåden alene, Troen alene og Guds ære alene.

 stand

Vi ønsker at videregive de gode nyheder om Jesus blandt alle typer mennesker. Vi ønsker at være ude på de danske gader og stræder, på pladser og til festivaler for at møde folk der hvor de er og give mulighed for samtale og bøn. Vi tror på at mennesker i dag har brug for at høre evangeliet på en simpel, tydelig og klar måde, så de forstår det. Mange er vokset om med kulturkristendommen og kender mange traditioner, men kommer egentlig i tvivl om budskabet, når det går lidt dybere end overfladen. Vi ønsker at give folk mulighed for at høre det kristne budskab og tage stilling til det.

 

Ønsker du at være en del af det? Jesu bød alle Hans efterfølgere at gå ud og gøre alle folkeslag til Hans disciple. Derfor vil vi gerne være med til at opmuntre dig og din kirke til at viderebringe evangeliet fra kirken og ud til gaden.


Sammen kan vi bringe de gode nyheder om Jesus til de danske gader.